Goodbye she said,I'm off to join the Circus

zondag 27 januari 2013

Jacob


Hij is af,de eerste jacob broek is vanonder mijn machientje gerold,het heeft me best meer moeite gekost dan ik gedacht én gepland had.Maar dat ga ik effe gewoon op mijn stofkeuze steken...Ik heb dat eens ergens op een stoffenspektakel gekocht,met in mijn achterhoofd dat word een schoon broekske voor mijn bijna-daar-zoontje ( t ventje is net 4 jaar geworden ).Het stofje heeft twee laagjes,de buitenste is zowat wol achtig,en het is al gelijk gevoerd...dat was dus nie zo leuk,heel fragiel eigenlijk,rafelt gelijk zot..en dan had ik een foutje met het zakje én klepje,lostornen was niet zo makkelijk,hier en daar zie ja dat..Maar niet op deze slechte gsm foto's!!!En dankzij de door de zoon zelf gekozen kikkerknoop,gaat hij dat zelf ook nooit merken!!


Op de foto hierboven zie je dan gelijk zijn popje,Kleine-Toon of Toontje voor de vrienden,tja,waarom het jezelf moeilijk maken.....Sinds deze popjes hun intrede hier gedaan hebben,maak ik outfitjes dubbel...dus die van dochterlief,zal hier binnenkort ook nog wel eens passeren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten