Goodbye she said,I'm off to join the Circus

zaterdag 2 februari 2013

Zwemzak-inhoud deel 1

 Ze zijn eindelijk af,de handdoeken waren eigenlijk bedoeld als Kerstkado'tje...Ze waren al geknipt en geplakt,moest ze alleen nog effe vastnaaien,een werkje van 5 minuten,maar die heb ik dus deze middag pas gevonden....

Ach de kindjes zijn er blij mee,nu nog zwemzakken ....

Ik heb hiervoor gewoon de witte basic-handdoekjes uit de Hema gebruikt.Het stofje van Marie was een restje,ze heeft een rokje daarin.Het dino stofje dat ik bij Toon gebruikt heb,komt van een stoffenspektakel-kraam,en voor een dino'fan kun je gewoon niet beter hebben..toch?
 
Het mini-camera'tje heeft finaal zijn geest gegeven,dus zal er vooral gebruik gemaakt worden van gsm-lensjes,tot ik eens in het stad geraak..en vermits ik mezelf een nieuwkoop-stop heb opgelegd zit ik nu dus een beetje in een eerste probleempje,want dat verkopen ze dus nie in de kringwinkel,kan natuurlijk eens op tweede-hands-site's gaan zien.Al lijkt me dit een van die dingen waar je een uitzondering voor mag maken?
 
 
Toch??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten