Goodbye she said,I'm off to join the Circus

zondag 3 februari 2013

vandaag....

stonden we al heel vroeg op.Om te gaan wachtten op een tram.

Die tram bracht ons naar een van de mooiste plekjes dichtbij huis...De Antwerpse Zoo,als abbonement houder mag je daar een uur vroeger binnen,als alle dieren nog slapen en je dingen kunt zien,waar je anders voorbij loopt..

Al hebben we een vast parcours (de gelukkig wel eens durft te veranderen).Tegenwoordig gaan we eerst naar de flamingo's,ja die aan de ingang,waar ze zeker al twee jaar gewoon voorbij liepen tot aan de olifanten.Maar sinds Jumbo (Kai Mook?nog nooit van gehoord hoor!) zijn familie heeft verhuist naar 'die andere dierentuin' hoeft dat dus niet meer..nu gaan we via de flamingo's naar de slangen!!En daar gooide er net een zijn oude huid weg voor een nieuwe!!Spannend!!

Voor de zeeleeuwen show,ons effe opwarmen..En dan weer opnieuw,via de grote vogels langs de leeuwen,nijlpaarden(binnen,want daar zijn ze OOK aan het werken) de vissen (niet...WERKEN),speeltuin(OOK JA)...Er werd dus veel gewerkt,alé,vandaag niet,twas zondag...ik hoop dat het de moeite zal worden,want zelfs mijn lievelingsplekje (het vogelhuis) was dicht...werken,tja...

...dan naar huis,waar een patroontje (zwemzak uit) op me lag te wachtten! Samen met de dochter stofjes en paspel gekozen.Dus bloemetjes en roze!!
 Kleine Held lag ondertussen in zijn bedje,wat weer wat extra tijd aan mij en het Prinsesje gaf...thee en koekjes tijd!!
Na het dutje van de broer ontdekt dat het niet alleen vermoeidheid was,maar ook een stevige koorts én een rare uitslag...morgen dus naar de dokter  :(
Want het zou wel eens waterpokken kunnen zijn (volgens wikipedia en kind en gezin de kenners).
Ondertussen ligt iedereen hier lekker te slapen, is vriendlief gaan werken (weer eens ZEVEN weken nacht) en heb ik er een van mijn beste vrienden deze winter bijgehaald...mr Zibro Kamin.


Ah en pinterest natuurlijk...nu nog wat naaien...zwemzakje..eentje voor de dochter en de zoon...wel die krijgt misschien zo een ,alé,als het mij lukt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten